شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ ورزش باستاني يک تاريخ است براي ما ، يک ورزش نيست ، يک فرهنگ است .
+ دوست دارم که پيرو سالار شهيدان و سرور آزادگان حسين بن علي (ع) باشم و ان شاءالله به اين آرزويم که ادامه خط برادران عزيزم بود و رضاي خدا و امام زمان (عج) و امام امت در آن است برسم.
+ گاهي اوقات اين دانش است که در مقابل انسان قرار مي گيرد و وارد دبستان او مي شود، درس عشق و مردانگي را مي آموزد
+ چرخ در عرش قانون عالم خلقت اين است که انسانها به دنبال دانش مي روند و بر خود نام دانش آموز مي گذارند ولي گاهي اوقات اين دانش است که در مقابل انسان قرار مي گيرد و وارد دبستان او مي شود، درس عشق و مردانگي را مي آموزد.
+ ياران امام حسين عليه‌السلام زيباترين جلوه‌هاي جوانمردي و فتوت را در حماسه عاشورا از خود نشان دادند، چه با حمايتشان از حق، چه با جانبازي در رکاب امام تا شهادت، چه در برخورد انساني با ديگران، حتي دشمنان.
+ مردانگي و جوانمردي، از خصلت‌هاي ارزشمندي است که انسان را به «اصول انساني»، «شرافت»، «تعهد و پيمان» و رعايت حال درماندگان پايبند مي‌سازد.
+ بازوبند قهرماني را بر بازو، عشق، مردانگي و ايمان را بر سينه خود حک کرد و راهي جبهه هاي جنوب شد. آري کسي که در عرض سه دقيقه سيصد دور مي چرخيد اين بار وارد گود جبهه و جنگ شد و خود را در مسير چرخش روزگار قرار داد.
+ (مدال شرف، بالاتر از مدال طلا و نقره است). صحنه زندگي ما با ماهواره هاي ملکوت، براي آسمانيان رله مي‌شود . روزي هم در قيامت، براي داوران نهايي و اهداي جوايز، پخش مجدد خواهد شد.
+ ورزش هم ورزشهاي باستاني اگر آتش غيرت و دود همتي هم هست، در آن بيشتر است.
+ سلام با تاريخچه زورخانه و همچنين معرفي سرشناس ترين پهلوانان ايران بروزم .
+ يکي از ديدني‌ترين جشن‌ها که در زورخانه بر پا مي شود گل ريزان است. جشن بيشتر در شبهاي ماه رمضان براي بزرگداشت پهلوانان بنام و کهن بر پا مي شود و در آن پهلوانان و ورزشکاران قديمي و با سابقه و بزرگان و سرشناسان محل دعوت مي شود.
ساعت دماسنج
مصطفي بيگي
رتبه 0
0 برگزیده
707 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
مصطفي بيگي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top